Aina Natasha's
EntriesPerempuanLalink(s)Thank You


Fuhh !
Monday, November 28, 2011 | 0 comments

Assalamualikum #tak jawab dosa wehh, Haha . fuhhhhhhhhh , *tiup habuk yg dah tebal dekat belogg aku nie , haihh . maaf agak kesibukan sampai tade mase mahu update belogg cayang titerw nie . haha ;d Kk . start cite                          
                                                                                                                        

Bismillahirahmahnirohim ;-) #hahaha btol ke aku eje tu? kay start cerita!

siapa sangka hubungan yg telah mencapai tempoh , 1 TAHUN 3 BULAN 29 HARI nie makin banyak dugaan dan halangan yg kuat datangg . dugaan yg buad aku sakit dan kecewa :'/ Perasaan sedih semua bercampur baur . terasa sangat kejauhan antara kami , entah mane silapnye hubungan menjadi seperti ini . masing-2 memikirkan tentang kata putus dalam hubungan yg sedang mengalami relationship yg sangat complicated ;') 


Awak, terima kasih sebab hadir dalam hidup saya untuk 1 TAHUN 3 BULAN 29 HARI nie :) terima kasih sebab sayang saya dan selalu ade dengan saya . saya hargai semua yg awak buad dalam hubungan kite nie . saya dah tak mampu nak mengawal benteng hubungan kite nie sebab awak dah tanak tolong saya mengawalnye :') saya sedih saya kecewa ,sebab saya takot saya kehilangan awak untuk selama - lamanya :'/ - NASEFANDY BIN OMAR :)


 Ketakutan untuk kehilangan dia amat perit , aku tk mntak semua nie terjadi tapi inilah namanya TAKDIR :'] #Sorry aku jiwangg , Haha bye

Older Post | Newer Post