Aina Natasha's
EntriesPerempuanLalink(s)Thank You


kekekeke ;D
Wednesday, November 30, 2011 | 0 comments


                               Smekomm :P mehh kite nk tunjuk akk-2 kite yg bajet-2 hot ni, haha

Okayy, kite mula kan dri Along ; along seorang yg baik, suka tolong adik-2! dia takpernah pukul aku, haha baik kan dia? tapi klau dia marah, kiteorang semua tak takot pownn ;P hahaha, kalau tdo rumah dia mmg best! dia bg mcm-2, tp ada had dia. hahah ;D 


Then Angah ; angah mulot dia, pokpekpokpekk! dulu dia dduk Kmpung Melayu, jauh skit dgn ruma aku. sekrang dia dok dpn ruma, haihh rasa bingit je telinga ni dgn dia bebel. tp best lah sbb dia suka bt lawak bodoh! haha ;DD


And Ayu ; ayu ni gedik, bajet, mengelabah semua ada dkt dia. kadang-2 benci jugak dgn dia, haha tp dia bila shopping je ajak aku, sbb aku suka pilih kan sunglasses untuk dia ^^ hahaha ;D 


For the lastly, Amiey ; amiey? ahahah, dia baik. dia ni kaki clubbing, tp skg mybe dah tak kot. dlu yee lah, skg dah ade anak, dokk umah jelah. hahaha, dia mmg baik, suke bt lawak bonggok jee! klau tdo umh dia, asyik makan jee, sbb dia suka masak. haha, hari-2 mkn, gemok lah aku nnt ;)




Older Post | Newer Post