Aina Natasha's
EntriesPerempuanLalink(s)Thank You


BOSAN DDUK SGBULOH !
Tuesday, December 20, 2011 | 0 comments
kayy, geram-2! geram dkt satu rumah aku, nk tahu kenapa? sbb semua prangai mcm tetttttttt _!_ sorryy yeah ;) hmm, semua bt hal. korang tahu tak sapa yg dok dktruma tu skg ni? yg tinggal aku, mama dgn eyna. yg lain sume lari ruma amiey. apa masalah dorang kita semua takthu. abah pon cabut lari. hmm, yg bt kan aku tension, nk tahu tak amenda? herhhh, mama tu lah! aku takthu ahh. sume aku bt salah, haihhh -,- watlek jeni -,- dah brapa hari aku dok kt umah terperangkap cm orang gila, dia boleh cakap aku hari-2 merayap. puihhhh lah! k takpa ahh, lupa kan jelah. hmm, yg sedihnya, kita hari-2 menanges sbb BENCI DUDUK SGBULOH :'( hmm. mcm nk lari umh je :( tp ude ckp, sabar jelah. hm, nasib baik ude ada :) klau takda dia, dah lari dah aku :P hahaha, dahlah takda kawan dkt sini :( bosan lah babi. parapundek btol -,- grrrr!!!! okaylah, malas nk ckp bnyak. harap-2 newyear dpt kua :( aminn. demi NASEFANDY kita :)

er, Pening aku dgn rumah ni -,- .!.

Older Post | Newer Post